Langeland Sammen har overtaget ansvaret for Langelandsguiden fra Turist- og Erhversforening Langeland og står derfor for produktionen af 2024-guiden.
Projektleder Tanja Brinks Toubro, skal i tæt samarbejde med grafiker Maja Hartung stå for udarbejdelsen af guiden.
Guiden får et nyt og opdateret udtryk, som spiller sammen med den nye brandingstrategi for Langeland og dermed også Langeland Sammens visuelle identitet. Layoutet bliver mere magasin-lignende og med flere 'håndgribelige' og lokaliserede guides - f.eks. "Det skal du lave i Rudkøbing" m.fl., "Det skal du lave med børn", "Her kan du spise", etc.
Det er selvfølgelig stadig muligt at annoncere i guiden. På linket nedenfor kan du se detaljer, priser og eksempler på annoncer tilpasset den nye visuelle linje samt en bestillingsblanket. I år kan medlemmer af Langeland Sammen få opsat annoncer uden ekstra beregning.
2024-guiden trykkes i et oplag på 50.000, i modsætning til de 40.000 i 2023. Hver guide bliver i snit læst af tre personer, så der er masser af eksponering at hente ved at annoncere i guiden. Guiden distribueres af FERIEDANMARK til motorvejsstationer og campingpladser i Danmark – samt distribueres i Holland, Norge, Sverige og Tyskland.
Benyt bestillingssedlen hurtigst muligt for at få din annonce med. Spørgsmål er velkomne til projektleder Tanja Brinks Toubro på guiden@langeland-sammen.dk
Langelandsguiden er en del af arbejdet med at løfte Langeland ~ sammen.
NB. DEADLINES FOR ANNONCERING:
- Indlevering af færdigopsat annonce: Senest d. 1. oktober 2023
- Ved hjælp til opsætning af annonce: Aftal med Langeland Sammen senest d. 24. september 2023
|